dilluns, 2 de juny del 2014

Normalització a Nivell Institucional

Institucions i Normalització Lingüística




Les institucions juguen un paper clau pel que respecta a la normalització lingüística. A continuació es poden observar alguns exemples positius en ajuntaments, referent al reconeixement i promoció del valencià.




Ajuntament d'Algemesí.



Ajuntament d'Alzira.
Ajuntament de Puçol.


Ajuntament de Silla.


Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV).




Universitat de València. Servei de Política Lingüística (SPL).

http://www.spluv.es



Universitat de València. Servei de Política Lingüística. Exàmens 2014.

http://www.spluv.es/index.php/serveis-al-pdi/proves-oficials-de-valencia/proves-de-juny







16 comentaris:

  1. Molt complet el blog :).

    ResponElimina
  2. Un blg molt util i complet, et felicite.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per participar. La intenció és que siga útil ja que si no és així, aleshores caurà en l'oblit.

      Elimina
  3. Molta informació. Molt pràctic. Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per participar. Que siga pràctic és un aspecte molt important.

      Elimina
  4. Molt treballat, enhorabona!!! Juanvi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per participar. M'alegre que em reconeguen el treball realitzat.

      Elimina
  5. Un treball molt complet, felicitacions
    jose vicente

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies per participar. M'alegre que t'haja agradat.

      Elimina
  6. Enhorabona per la tasca realitzada, els resultats són molt bons.

    En aquest blog es poden trobar materials molt útils per a la llengua.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies per fer-li una ullada al meu bloc. M'alegre que siga del teu agrat.

      Elimina
  7. Respostes
    1. Gràcies per participar. És la primera vegada que faig un bloc i crec que no m'ha quedat malament del tot. Espere que aquest estiu tindré oportunitat per a seguir millorant-lo.

      Elimina
  8. Edu, veig que has treballat molt i que t'ho has passat molt bé posant tots els enllaços possibles. Felicitats pel resultat TIC, encara que trobe a faltar escrits, redacció i continguts de la matèria.

    ResponElimina
  9. Gràcies per participar. Estic d'acord amb tu en que he gaudit del vessant corresponent a la part del disseny i la funcionalitat del bloc. I també pense que m'he quedat una mica curt quant al vessant del contingut relacionat amb l'assignatura.
    El cas és que la preparació dels exàmens i el treball grupal d'aquesta assignatura han aclaparat una gran quantitat del meu temps i ja no he représ la continuació en la millora dels continguts.
    Ara he de preparar un altre examen i tampoc vaig a tindre massa temps per a preparar la informació que tenia en ment, sobre un llibre que vaig llegir de la professora Maria Josep Català.
    Bé, almenys he gaudit realitzant aquest treball.

    ResponElimina